divendres, 28 de febrer del 2014

ARRIBA CARNESTOLTES.

Durant la pròxima setmana celebrarem el carnestoltes.
Hui ens ha fet una petita visita el Rei Carnestotes i no ens ha donat gens de temor...


 Ens ha nanat que hem de dur les següents consignes...
DILLUNS: UN BARRET O UN MOCADOR AL CAP.
DIMARTS: LA CARA PINTADA.
 DIMECRES: PIJAMA.

RECORDEU QUE SÓN ACUMULATIVES!!!!

dijous, 27 de febrer del 2014

TROBADA SETMANA CULTURAL I CARNESTOLTES A FORCALL.

El pròxim dijous 6 de març anirem a Forcall per a gaudir d'un dia en el
que treballarem diferents activitats relacionades amb el llibre “El meravellós
viatge de Libori” (escrit per Mònica García).
A més a més, visitarem la població, els dos museus (Espardenya i Sant
Antoni) i farem tallers didàctics.
Per la vesprada ens disfrassarem tots junts i farem una cercavila pel poble.
Enguany ens difrassarem d’Íbers. Les disfresses les confeccionarem a l’escola.

HORARI DE L'AUTOBÚS:
EIXIDA:
· OLOCAU i SORITA : 8.50h (a l’escola.)
· TODOLELLA i PALANQUES : horari normal de transport (al lloc
habitual).
· LA MATA: 9'20h (a l'escola).
· FORCALL: a les 9’30h (a l’escola)

TORNADA:
A partir de les 17’00h l’autobús portarà als xiquets/es als diferents pobles.
ELS XIQUETS/ES HAURAN DE PORTAR:
o DINAR i BEGUDA.
o Per a la disfressa: texans i jersei blanc.
Esmorçarem xocolata que ens proporciona l'empresa del menjador
“CUINATUR”.

dimecres, 26 de febrer del 2014

Song: Ten little indians.

Dins del projecte "El món dels números", també estem aprenent els números en anglés, amb aquesta cançó...


dilluns, 24 de febrer del 2014

CONSELLS PER AFAVORIR L'AUTONOMIA.

El desenrotllament de l'autonomia en xiquets en edat escolar infantil és primordial per al seu correcte desenrotllament evolutiu. Hem de deixar que el xiquet faça per si mateix, descobrisca i experimente per a així fomentar un aprenentatge el més significatiu possible d'acord amb els seus interessos.



Des d'este punt de vista oferirem una sèrie de consells útils per a propiciar este desenrotllament de l'autonomia infantil:
  • En primer lloc dir que sempre és bo oferir-li diverses alternatives perquè puga triar, fomentant així un desenrotllament en la presa de decisions i una millor acceptació de les conseqüències dels seus actes.
  • És bo oferir-los nous reptes incrementant progressivament la dificultat d'allò a aconseguir, sempre dins de les seues possibilitats. Açò incrementarà la seua autoestima. El pare/la mare han d'actuar com a pilar, ajudant-li si fóra necessari però mai fent-li les coses. Un exemple: l'adult tarda menys a posar l'abric al xiquet que si deixa que ell ho faça per si mateix, però la satisfacció i l'aprenentatge que experimenta el xiquet si ho aconseguix a soles o amb un poc d'ajuda, no té punt de comparació. Deixem perquè que practiquen el "jo solet", els ajudarà a créixer com a persones.
  • Hem d'estimular els seus raonaments, invitar-los a pensar i no oferir-li la solució de primera mà i a la mínima de canvi. Novament si troben respostes sols o amb un mínim d'ajuda, estarem fomentant la seua capacitat per a trobar solucions als problemes plantejats.
  • No hem de desanimar-los quan tinguen un fracàs, ni ocultar-se'l, sinó que han d'aprendre d'ell, analitzant les possibles causes.
  • S'ha d'evitar que depenguen únicament i exclusivament dels pares a l'hora de resoldre una tasca o un problema plantejat, és a dir, s'ha de fomentar un esperit crític que busque solucions des de diverses perspectives i fonts.
  • Visualitzar els seus èxits i reptes aconseguits és molt important, li ajudarà a plantejar-se uns altres de nous. De la mateixa manera se li ha d'animar valorant el seu esforç, oferint-li de vegades xicotetes recompenses. Per exemple, un sistema de punts com en la Súper Nani.
  • Finalment no hem d'oblidar que el joc ha de ser el mig en el qual es duga a terme el desenrotllament infantil en tots els seus àmbits.

dijous, 20 de febrer del 2014

EL MÓN DELS NÚMEROS...

   
Aquesta setmana hem començat un nou projecte relacionat amb les matemàtiques.

Ja podeu aportar informació, llibres, revistes, vídeos, jocs, cançons, posters,... al voltant del món dels números.

dimecres, 19 de febrer del 2014

WE ARE WITCHES!!

A classe de plàstica hem aprofitat el projecte dels contes i ens havem convertit en Bruixes. Havem creat els nostres barrets utilitzant la tècnica de l'esgarrat fent a més, un collage amb la nostra pròpia foto. Aquest és el resultat. Veritat que estem d'allò més bonics i simpàtics?


dimarts, 18 de febrer del 2014

CANÇONS PER A TREBALLAR LA PSICOMOTRICITAT:

Ací tiniu les cançons que treballem a classe quan fem "DISCO" amb les que treballem la psicomotricitat d'una forma divertida...











QUÈ DIVERTIT!!!

CANÇÓ DE CARNESTOLTES!!!!

Per a Carnestoltes, Lorena ens ha preparat una cançó que és diu: CARNESTOLTES JA HA ARRIBAT.

Ací vos deixe el vídeo amb la lletra per a que aneu escoltant-la a casa!!!


divendres, 7 de febrer del 2014

PEPPA PIG Y LOS INSTRUMENTOS.

L'altre dia a classe de música vam estar fent una activitat amb instruments de xicoteta percussió. Així que esta setmana vos regale el vídeo de "Peppa pig y los instrumentos". Ja voreu que be s'ho passa amb la seua família tocant instruments!


dissabte, 1 de febrer del 2014

EL RACÓ DELS NÚMEROS.

Tots els divendres per la vesprada juguem amb els números. Aprofitem els jocs que hem portat de casa per a jugar a jocs de taula com les cartes, dòmino, bingos,...
Mireu quantes coses hem portat!!!