dijous, 20 de març del 2014

TROBADA CULTURAL I CARNESTOLTES A FORCALL.

El passat 6 de març va tindre lloc la trobada de la setmana cultural, que enguany ha sigut a Forcall on ens vam reunir amb la resta dels companys dels quatre aularis.

Durant el matí vam fer diferents activitats relacionades amb el tema de la setmana cultural, com una visita guiada pel poble a càrrec d'Amparo, la nostra guia. A més a més, vam visitar el Calvari, l'Esglèssi, Sant Josep, el Museu de l'Espardenya i el Centre d'Interpretació de la Santantonà.

També vam gaudir amb el taller on el xiquets van fer un quadre amb la seua inicial decorat amb tessel·les.

Aquest va ser el resultat...

I per esmorzar....

Una xocolata calenteta, boníssima!!!

Finalment, vam anar a visitar un museu on vam veure les restes trobades al poblat de Lesera. Ciutat Íbero-Romana on es desenvolupa la trama del llibre "El meravellós viatge de Libori". Mónica, l'escriptora, ens ho va ensenyar i ens va preparar diferents activitats, com per eixemple buscar diferents peces pel museu, ens va explicar com vivíen,...

Vam dinar al pavelló esportiu tots junts i per la vesprada ens vam disfressar d'Íbero-Romans per celebrar el Carnestoltes. En primer lloc vam anar a la Residència a veure a la gent gran i després vam fer una cercavila pels carrers del poble.

Va ser un dia molt especial i ens ho vam passar genial, aprenent moltíssimes coses gaudint de la companyia dels nostres amics del CRA.

La classe dels gatets vol agraïr la col·laboració de totes aquelles persones que vam fer possible aquesta trobada i en especial a Mónica i Amparo.